Ni gall dindi ni família: Per què el Nadal al Japó és la data més romàntica de l'any
Al Japó, el Nadal es viu al revés que a Occident. Mentre que a Barcelona el Nadal i Cap d'Any són dies per a familiars o amics, al Japó és exactament el contrari. L'Any Nou és quan es reuneixen les famílies, però el Nadal és per als enamorats.

